~ My LoVe ~

Thursday, January 13, 2011

~oh BaPaK~.


HILANG NGANTUK DI WAKTU PETANG
SKW 122, even subjek tu nampak macam susah gak.. tapi aku sangat suka sama ini subjek kerana tutornya diimport jauh dari negara seberang... dari JAKARTA ia ke mari..!!! hak9..!! asa ilang semua penat bila masok clasz tutorial qeja nak gelak ja ngan gelagat tutor aku 2..!!! adoi.. mau tak nya pio gila dia cakap indon sampaikan kami semua terpaksa bertutur dalam bahasa indon gak...!!! hhahha..!! mengenangkan nama dia MULIA SAPUTRA pon kami suma dah boleh agak dah mesti tutor indon lecture aku import ne..!! karenah kami yg seakan2 dak2 lima tahun ne semua dia layan ja.. xdak pon nak komplen2 ka.. tapi yang amat menghiburkan ati clasz ne dah la ptg kol 5-6 lak 2.. nasib la tutor ne best gila... lau x mau tidoqnya aku lam clasz tutor 2..!! xpasal2 nama aku jadi glamour lau dia pgil aku t.. hahhha...!!! yg pling xleh blah bila dia explain pasal corse  work kami..!! adoi.."kamu suma harus mengikuti segala produksi yang telah ditetapkan sama itu lctre kmu" ada ka tiba2 mmber aku mnyampuk "bapak, itu produksi mahu kami suma belakon ka, pak..??? " gilazzz punya minah, uat lawak bodoh lak dia..!!! "maaf ya pelajar2 skalian, saya tidak brapa fasih sama itu bahasa malaysia..saya harap kamu suma paham ngn apa yg saya tuturkan ya.." bila tiba time slot kenal diri.. sowg2 dia ask asal dari mana...!!! bila smpy ja dekat turn aku.." Owh, dari JOHOR ya.. slalu enggak pergi itu Singapore...??" "saya enggak ada pasport pak, mahu pergi g mna pak.?? " ampa tengok terok kan budak2 clasz aku ada ja nak kenakan tutor baru 2..!! hhahhaha.. termasok la aku kan3..!! jahat2..!!! maaf ya pak kami suma bercanda saja, kami harap bapak tidak ambek ati sama kami ya pak..!!! " pepon.. TUTOR ne mmg best.. layan jaaaaaaaa..!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...