~ My LoVe ~

Tuesday, January 11, 2011

~ MAYS~ masIh AdA yg Syg...!!

TERHARU GILAZZZ SEMALAM>>...!!!
pd 1 malam ketika cik ida bru saja tengah lali selepas mkn ubat, smbil berbaring di atas katil di dalam selimut yg begitu tebal..... tiba2 ada 2 makhluk yg mengetok pintu aku dengan kuat sekali.....!!! lalu aku terus bangun dalam keadaan pening2 lalat utk membuka pintu yg seakan2 bagai nak pecah dikerjakan oleh mereka berdua...!!!! asa terharu gila smalam kerana mendapati ada 2 owg sis yg snggop panjat BUKIT SAUJANA kolej kediaman aku ne semata2 nk menjengok aku yg sdg dilanda virus .. ciap bawa KOOL FEEVER lagi..dah la ngan bawa sup sayur ngn nasi kat aku lagi.. asa terharu gilaz semalam kerana di layan sbgai seowg puteri..!!! asa mcm nk nangis ja coz kejutan yg begitu terharu sekali.. hik9..!! TQ SO MUCH MY CLASZMATE K.YAT n K.SYIKIN..!! jasa anda hanya TUHAN saja yg dpt membalasnya..!! LUV U ALL SO MUCH>>> muahhhhh...!!!

wif k.yat...!!! syg bangat sama kamu sis....!!! t i blnja u mkn okeh....!!! tnggu JPA masok.. hak9..!!! JPA la sgt..!!!
owg pergi lib search maklumat... kamu berdua keja snap pic.. huk9...!!! pepon.. syg gilaz sama kamu k.syikin...!!!!

p/s :  lau x jgn harap la nak panjat kolej aku ne, kolej aku lah yg pling tertinngi sekali di USM ne..huk8..!!! tahniah2 anda dapat memecahkan rekod semalam.. !!! hik9...!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...