~ My LoVe ~

Saturday, October 30, 2010

BoLA... BolA.. BoLA...

2 all my frenz..ini blog bru aku..!! coz slama ini ntah mnghilangkn dri ke mna aku pon xpasti.. y pnting skg nk open new book lak.sory coz lama xupdate benda ne..!! bz sgt ngn kehidupan aku as student yg hyperaktif.. aktif kew..???hak9// hnya yg mmahami jew tahu...!!! dis week i've stdy week.. lagi la i bz... but even pepon bola still in my mind.. ada jew bola mesti aku da.!! xlari dri idup ini.. myb trlbih masculin kowt.. hak9..!! dis nite KlaTE vS N9...!! my best tEam KEDAH FA dh kuar dah time semi final but i'm so k.. sya ank KEDAH msti kEDAH is 1St in my heart..!!! 
 
 my 4vorite TEAM>.. KEDAH FA Still in my heart

 mlm pnentuan 1st KEDAH VS KLATE = SERI TANpa JAriNgaN


 2 pic ne pic yg aku sayang sgt.. zaman kgemilangan KEDAH wif coach AZraai...!! d mna KEDAH mng double trble..!!! PIALA FA Kita bwa BAlik.. KEDAH vS SELANGOR... aku syg sgt2 player KEDAH time ne..!!! lau bleh xnak yg bpecah belah...!!! even, KEDAH xdpt ke FINAL but u all do the best 4 mlm 2..!! hopefully, next year KEDAH dpt bwa balik smula PIALA FA y sntiasa mnjadi rebutan 2.....
 riang gmbiranya player KEDAH time ne..!!! smngat spasukan yg xprnah lekang dri kamus idop depa...!!! even, mcm2 aku dgr pasal drop player yg mlanda team KEDAh skg ne,.. aku hrap sgt all player still wif team...syg sgt zaman kgemilangan depa ne..!!!!!

4 ur information, actually aku ne mmg minat sgt ngn player KEDAH sowg ne name dia BADDROL BAKHTIAR... time kolah2 dlu, aku slalu brebut ngn mmber2 aku.. smpy la skg even dah kuar kolah n mnjalani khidupan di U yg brbeza... still brebut lagi.. tringin sgt nk jumpa dia face 2 face.. tp xbksempatan lagi...!!! hop sgt2..!!! 1 day t Tuhan ptemukan ngn dia...!! lau jumpa pon scara skali imbas ja...!!! pepon aku  minat gler kt mamat ne..!! smpaikn sngup bperang ngn mmber aku smata2 krn dia.. hak9.. bukn PERANG DUNIA KE3 ok..!! perang mnja ja.. hak9....prnah mmber aku bagi mamat owg putih kt aku.. mmh ndsome..!! tpi imam aku xtergugat lagi.. hahaha..apa brg mat saleh..aku mau tmpatan ja cik naim oi. hahaa...!! pdahal dia lgsong xkenal kami.. haha..xpa2 angan2 ja lebih,hahha..!! mcm apa g..!!!


 aku minat gila mamat ne...!!!! minat jer k... xdak la smpy fanatik gila2... lupa Tuhan.. 2 dah jadi len ceta la.. hak9....!! lumrah alam la... msti stiap owg ada scret admire kan3...!!! y pnting aku suka BADDROL BAKHTIAR>>>....!!!!


im still supporting KEDAH FOOTBALL>>...!!!! KEDAH still in my heart even pe2 skali pown...bukan dia sowg jew aku minat... all player kedah aku like sgt2.. hak9.. prestasi game mmg best..!!! xprnah mghampakan pminat,.. alah dat's so k. next year, kita uat yg trbek lagi.. n hrap dpt bwa balik piala 2..!!! then, mlm ne kita kasi la chance kt player2 KLATE 2...depa kn xprnah win lagi, mlm semi final 2 myb rzeki depa..!! kdg2 Tuhan uji kita ngn plbagai dugaan coz dia nk soh kita brsyukur n pkir smula stiap kkalahan n kmenangan 2 ada hikmah d sbaliknya.... yg penting..!!! aku AS PENYOKONG SETIA HIJAU KUNING.. xkan pernah ssekali brpaling..!!! erm.. lagu PAK LONG (ahmad Fauzi Saari) nyanyi 4 pnyokong KEDAH mmg best gler.. PAK LONG lau uat album grenti meletopssssss...!!! kalah P.LONG SLagi ADa RinDu 2...!!! ur voice very fantastic.. i like it...!!! cayalah PAK LONG>>>

nmpaknya masa dh mncemburui aku.. so len kali kita aku akn dtg ngn cter2 yg best n hot lgi.. hik8.. pepon 2 all my frenz g.luck 4 ur xzam.... hik3... aku ne pelik ckit mlm xleh tdow..aku stdy jew lah..pas suboh ru mata ne leh pejam.. ish3... yg penting u all try do best 4 ur xzam okehhhhhhhh. ......ANUGERAH DEKAN...!!  lau men bola dpt piala FA .. aku men ngn pen n kertas ja leh dberi ANUGERAH DEKAN ne.. brjaya ka aku mngekalkan status AD ne.. hak9.. men ja byk ang zahid sem ne....!!! hak9.. al-mklomlah bz....!! hak9.. AKHIR KATA.. MAJULAH SUKAN UTK NEGARA.. MAJULAH MINDA UTK PRESTASI USM ... HAK9...!!! YA ALLAH YA TUHANKU MOGA KAU BERKATILAH DOA HAMBAMU INI...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...